donderdag 18 augustus 2011

From worrier to warrior

Sommige dingen vind ik heel vervelend om te doen. Door Amsterdam rijden in een vreemde auto bijvoorbeeld... Dat begint met voorbereiding: vragen met wat voor type auto we gaan (en met name hoe groot die is en of dit een schakelbak of automaat is) en de route uitzoeken (ook al hebben we een tomtom bij ons)

Vandaag naar een klant geweest met een collega zonder rijbewijs, dus ik ontkwam er even niet aan. Een kwartier extra reistijd genomen, vier keer zuchten voor ik achter het stuur ga zitten, de stoel goed, de spiegel goed, de auto starten... en dan naar de versnellingspook zitten kijken hoe deze nou toch weer in z'n achteruit gaat???

Allerlei opties die ik ken van andere auto's geprobeerd: op zoek naar een ring, geprobeerd de pook omhoog te krijgen, op zoek naar een knopje op het stuur... Mijn collega ging toch vast eens bellen met de eigenaar en net als we die aan de lijn hebben... blijkt dat die pook naar beneden moet! Potjandikkie...

Maar het goede nieuws: helemaal niet in de stress geschoten. En alle omleidingen richting Amstelveen (het was net Veldhoven-Eindhoven) konden niet voorkomen dat ik 1 minuut voor de afgesproken tijd netjes (nou ja, min of meer) in het parkeervak stond.

1 opmerking:

  1. *big smile* Vooral dat parkéren .... zucht. Maar toch weer gedaan he, applaus !

    BeantwoordenVerwijderen